• Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  • Zamówienia złożone i opłacone przed godziną 10:00 zostaną zrealizowane tego samego dnia.
  • Informację o gotowości produktu do odbioru osobistego wysyłamy drogą mailową.

Jakie są godziny otwarcia sklepu?

  • Nasz sklep pracuje w godzinach 8:00 – 16:00. W tym czasie realizujemy wszystkie zamówienia, prowadzimy odbiory osobiste, a także dbamy o Państwa zadowolenie odpowiadając na wszelkie pytania.

W jaki sposób mogę sprawdzić status zamówienia?

  • O poszczególnych etapach zamówienia informujemy drogą mailową.
  • Status zamówienia można sprawdzić także logując się na konto w naszym sklepie.

Gdzie znajduje się faktura lub paragon?

  • Dokument w formie papierowej jest dołączony do przesyłki.
  • W przypadku potrzeby przesłania dokumentu w formie elektronicznej prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@delis.pl

Jak poprawić błąd znajdujący się na fakturze?

  • Wszelkie drobne błędy możemy poprawić na życzenie. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@delis.pl
  • W tym wypadku zastosowanie ma art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT.

Czy towar widniejący w naszym sklepie jest dostępny?

  • Status dostępności jest wyszczególniony na stronie produktu. Dbamy o poprawność statusu dostępności, aktualizujemy go na bieżąco.

W jaki sposób mogę zgłosić reklamację produktu?

  • Prosimy o zgłoszenie wystąpienia usterki pod adresem mailowym reklamacje@delis.pl. Postaramy się o możliwe najszybsze rozwiązanie problemu.
  • Konieczne będzie wypełnienie formularza reklamacji, a także odesłanie wadliwego produktu na adres naszego sklepu. Niezbędne jest nadanie przesyłki na adres naszego sklepu, nie mamy możliwości odbioru przesyłek w punktach odbioru takich jak paczkomaty.
  • Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 14 dni.
  • W przypadku uznania reklamacji zwracane są poniesione koszty wysyłki.

Co jest wymagane podczas składania reklamacji?

  • W celu przyspieszenia procesu reklamacji prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu.
  • Produkt nie musi posiadać oryginalnego opakowania, prosimy natomiast zadbać o właściwe zabezpieczenie na czas transportu.

W jaki sposób mogę zgłosić 30-dniowy zwrot towaru?

  • Aby skorzystać z możliwości zwrotu konieczne jest wypełnienie formularza zwrotu towaru, a także odesłanie zwracanego produktu na adres naszego sklepu (ul. Stolarskiego 1, 44-200 Rybnik)
  • Odsyłany produkt, jak i opakowanie nie mogą być uszkodzone.

Czy nasz sklep realizuje wysyłki zagraniczne?

  • Tak, istnieje możliwość wysyłki na terenie krajów Unii Europejskiej. W celu ustalenia kosztu takiej wysyłki prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@delis.pl

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

  • Formy płatności w naszym sklepie przedstawiają się następująco: natychmiastowe płatności DotPay, przelew tradycyjny lub płatność za pobraniem.

Nie znalazłem produktu w ofercie, czy mimo to mogę go zakupić?

  • Jeśli pożądany produkt nie jest widoczny w naszej ofercie prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@delis.pl. Postaramy się zweryfikować możliwości jego sprowadzenia.

Informacja o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym

  • Dystrybutor zapewnia klientom nieodpłatny odbiór kompletnego zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
  • Dostarczając klientom sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych Dystrybutor zapewnia nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
  • Za niekompletny zużyty sprzęt uważa się sprzęt, który nie zawiera istotnych, z uwagi na przeznaczenie sprzętu do jakiego został zaprojektowany, części składowych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych, stanowiących część sprzętu, z którego powstał zużyty sprzęt, w dniu wprowadzenia do obrotu tego sprzętu.
  • Dystrybutor prowadzący jednostkę handlu detalicznego o powierzchni sprzedaży wynoszącej co najmniej 400 m2 poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, jest obowiązany do nieodpłatnego przyjęcia w tej jednostce lub w jej bezpośredniej bliskości zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych.
  • Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także w punktach zbierania zużytego sprzętu. Listę tych punktów możesz znaleźć na stronie: elektroeko.pl
  • Najbliższy punkt odbioru zużytego sprzętu znajduje się w Rybniku PSZOK ul. Sportowa (dzielnica Niewiadom) tel: 797 848 337